bare-mona

Monday, April 17, 2006





undefined

7 Comments:

  • Jeg må bare ha veske av deg!!! De var rålekre!!! Og så må du selvsagt lære meg å sy!! Klem, storesøs!!

    By Anonymous Anonymous, At 6:21 AM  

  • Wow, så flotte vesker, lekre farger. Gleder meg til å prøve på min, og ikke minst stichteriet. Men først må jeg ha curlicuen ferdig, ja og å vaske huset til helga.

    By Anonymous Anonymous, At 12:16 AM  

  • Hei.
    Utrolig flotte vesker i nydelige farger. Må være bare moro å gå på shopping,eller på "strikkebesøk" med disse veskene.
    Hilsen Sol@

    By Blogger Sol, At 9:14 AM  

  • Dritstilig!

    By Anonymous Anonymous, At 12:34 PM  

  • Vilka fina väskor du syr!

    By Blogger Gita, At 2:20 PM  

  • Hei, jeg har beundrte BenteB sin veske....lager du ei på bestillig??

    By Anonymous Anonymous, At 9:32 AM  

  • Hei på deg.Sååå masse fint du har laga.Kjempekjekt å kikke på bloggen din.Eg og er hekta på "stoff".Helsing Hilde.

    By Blogger HildeS/Frøken Fryd, At 5:47 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]



<< Home