bare-mona

Wednesday, September 13, 2006


På onsdager begynner jeg ikke på jobb før 13.15.Så i dag har jeg fått sydd denne sminkepungen som en venninne skal få som forsinket bursdagsgave.Stoffene er japanske og de er bare så utrolig fine i vevingen! Sauen er fra Hanne Firman sin bok.Passet fint for venninen min har gård med masse sauer!!Og ja, sauen er applikert på.Jeg brukte små knappehullsting men har sydd den tidligere hvor jeg brukte stoppefoten og frihånds quiltet det.Det var lettere å få pent og ble faktisk mye penere!

1 Comments:

  • Flott sminkepung! Jeg har lånt den boken av Hanne Firman på biblioteket. Masse fint å hente inspirasjon fra der ja. Er sauen applikert på eller? Skjønner ikke hvordan du får det til med alle de små buene.

    By Anonymous Anonymous, At 12:52 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]



<< Home