bare-mona

Thursday, March 08, 2007





Jeg har strikket litt i det siste og bortsett fra tøflene så vet jeg nå at jeg nok bør holde meg til søm... Resultatet på genseren i silke alpakka ble bra men jeg måler jo ikke underveis så jeg må vel ned en 10 kilo og krympe 5 cm på lengden og kanskje en bh størrelse også for at den skal sitte pent!! Og det kommer jo ikke til å skje så den får henge til pynt før den får sin plas i klesskapet :) Tøflene er jo gøy å strikke da.Var hos Bente en søndag og dro hjem med strikkepinner og nøste og godt i gang med tøfler. Nå må jeg bare få litt pynt på de og så har jeg tenkt å sy en "tøffelpose" til de. Forhåpentligvis blir den sydd i år :)

7 Comments:

  • Jasså, det er dette du bedriver i fritiden? *fnis* Genseren er flott, synd du ikke passer den da! God helg!

    By Anonymous Anonymous, At 12:21 PM  

  • Fin gensar, synd at den ikkje passa.

    By Blogger malla-b, At 1:56 PM  

  • Så mange flotte lommetøffler i flotte farger du har strikket. :)

    By Anonymous Anonymous, At 3:33 PM  

  • Kjempefine ting du lager. Kom inn på bloggen din via en annen. Spennende å surfe sånn rundt.
    Kommer nok tilbake hit:)

    Ha ei fin helg

    By Anonymous Anonymous, At 1:18 PM  

  • Åh, vad duktig du är. Kram Stina

    By Blogger Stina, At 1:11 AM  

  • De lommetøflene er artige :-) Flott at du prøver deg på strikking også. Synes du er flink!

    By Anonymous Anonymous, At 4:30 AM  

  • Hehe! Skjønner ikke hvordan du kan legge ut bilder av sånne tøfler :o De er jo ikke akkurat lækreste i værden *haha*. Sorry, jeg bare MÅTTE si noe stygt om de tøflene :P Jeg synes jo ikke at de er så lekre da .... haha!

    En liten hilsen fra Sara .... sara .... sara, ja ....

    Sorry mutter`n men jeg bare MÅTTE si noe :P *mohahaha*

    By Anonymous Anonymous, At 7:05 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]



<< Home