bare-mona

Wednesday, March 28, 2007

Her er litt av det jeg har sydd om dagene.Godt å få sydd litt igjen!!Nålbøker og nålputer er noe av det og Bente og jeg fant ut at vi kunne se om noen kunne tenke seg noe av det vi lager så derfor laget Bente en side hvor vi legger ut litt ting og tang. http://www.bentemor.com/shop Det er jo grenser for hvor mye vi trenger selv...Lillesøster kommer også med noe etterhvert. Har litt trøbbel med å få fram noe bilder så det får komme senere. Prøver i allefall å få lagt inn dette...etter endel forsøk!

1 Comments:

  • Gratulerer med butikk! Jeg har vært inne og tittet. Det ser veldig bra ut! Jeg har også hatt problemer med å få lagt ut bilder. Til slutt måtte jeg bytte til bildeprogrammet Picasa. Håper iallefall det ordner seg for deg så vi får se bilder av alt det fine du lager.

    By Blogger Timotei, At 7:29 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]



<< Home